فولادی‌ها امکان دارد با مدارکی که در اختیار دارند، برای استقلال حاشیه ساز شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، با حواشی‌ زیادی روبه رو شد.

فحاشی محمود فکری، سرمربی استقلال و اعتراض‌ نیمکت فولاد، باعث شد تا این دیدار یکی از پر حاشیه‌ترین بازی‌ها تا این جای لیگ لقب بگیرد.

پس از فحاشی فکری، مدیران فولاد ساکت ننشستند و با صدور بیانیه، مصاحبه و انتشار پست علیه استقلالی‌ها مطالبی را بیان کردند.

سال گذشته، در یکی از دیدار‌های لیگ برتر، بین اعضای کادر فنی فولاد و نساجی درگیری لفظی رخ داد که ظاهرا این بحث تا امسال و پس از حضور فکری در استقلال ادامه داشته است.

احتمالا فولادی‌ها به خاطر جنجال پارسال، همچنان به دنبال تلافی بوده‌اند و چه بهتر که کادر نساجی اکنون در استقلال حضور دارد. تنش پارسال به امسال کشیده شد و گویا فولادی‌ها با برنامه از پیش تعیین شده، به سمت نفرات نیمکت استقلال آمده‌اند.

این طور که بین استقلالی‌ها مطرح شده است، ضبط صدا و حضور یک یا چند فیلمبردار جزء برنامه فولادی‌ها بوده است تا مدارکی را علیه افراد نیمکت استقلال داشته باشند و در حال حاضر هم با توجه به کشمکش ادامه دار بین فولاد و استقلال، از اهواز خبر رسیده که چندین فیلم دیگر نیز موجود است که اگر استقلال، آتش بس ندهد؛ باز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار