عضو شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که با تکمیل و افتتاح بوستان سایه، در شمال‌شرق شیراز، سرانه فضا‌های سبز و تفریحی در این شهر افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدتقی تذروی در بازدید از روند تکمیل پارک سایه با تاکید بر ضرورت متوقف نشدن پروژه‌های عمرانی، گفت: اجرای طرح‌های شهروندمحور راهکاری برای ارائه خدمات مناسب‌تر به خانواده‌هاست و بهره‌برداری از این مجموعه، عقب‌ماندگی شهر شیراز را در اختصاص سرانه فضای سبز و سرگرمی جبران خواهد کرد.

او بیان کرد: در پروژه پارک سایه به اختصاص ظرفیت‌های متنوع و متعددی همچون مناسب‌سازی مسیر برای جانبازان و معلولان توجه شده که شایان توجه است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بوستان سایه را از پروژه‌های شاخص منطقه یازده شهرداری شیراز برشمرد و گفت: این پروژه در فضایی به مساحت ۸ هکتار و در کنار بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص) مراحل پایانی کار را طی می‌کند.

به گفته تذروی این بوستان دارای ظرفیت‌های متعددی نظیر زیپ‌لاین ۴۰۰متری و دریاچه و یک پل معلق خواهد بود که در مراحل پایانی اجرا قرار دارند؛ همچنین آبشار و آب‌بند و توجه به مناسب‌سازی مسیر حرکت برای جانبازان و معلولان از شاخصه‌های این مجموعه تفریحی است.

او گفت: وجود کافی شاپ، امکان صخره نوردی، غار و دره‌نوردی و نیز امکانات ورزش‌های تعادلی، زمین ورزشی و فضای سبز مناسب و همچنین کوه از جمله موارد دیگری است که می‌تواند این بوستان را به مقصدی مناسب برای گذران اوقات فراغت همشهریان و گردشگران تبدیل کند.

تذروی تاکید کرد: امید است با تامین بودجه برای تکمیل این بوستان، ضمن رعایت اصول بهداشتی، تا پیش از پایان سال شاهد افتتاح کامل این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.