مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت آب تصفیه‌خانه بوشیگان ۲۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بررسی وضعیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان بیان کرد: این تصفیه خانه یکی از قدیمی‌ترین تصفیه خانه‌های ساخت ایران و بیش از ۴۰ سال است که در حال بهره‌برداری است.

او، منبع تامین آب تصفیه‌خانه بوشیگان را رودخانه شاپور دانست و ادامه داد: بهره برداری مستمر و گذشت زمان سبب مستهلک شدن اجزای اصلی تصفیه خانه شده به صورتی که سالیان گذشته بر روی میزان خروجی آب تصفیه شده تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح بهسازی و ارتقاء تصفیه خانه بوشیگان خبر داد و افزود: این طرح با دو رویکرد اساسی افزایش ظرفیت تصفیه آب و بهبود کیفیت، در دستور کار قرار گرفته است.

حمزه‌پور با بیان اینکه این طرح دو دو بخش ساخت آبگیر و بازسازی تصفیه خانه در حال اجرا است، عنوان کرد: ساخت آبگیر تصفیه‌خانه بوشیگان با تعیین زمان ۱۲ ماه برای اجرا و اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال در مرحله عقد قرارداد است.


بیشتر بخوانید


او،  با اشاره به طرح ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه آب برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت آب در مدت زمان ۲۴ماه، گفت: این طرح با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال آغاز شده است و ۴۳ درصد پیشرفت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: در مجموع برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت آب تصفیه‌خانه بوشیگان ۲۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز در مجموع ظرف مدت ۲۴ ماه تکمیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.