رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت : همکاری بازاریان برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در طرح جدید اعمال محدودیت‌ها قابل تقدیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت : در طرح محدودیت‌های جدید که از روز شنبه در سراسر کشور آغاز شد تمام کسبه و بازاریان استان کرمانشاه به خوبی همکاری کردند.

او گفت : با نگاهی به سطح شهر‌های دارای وضعیت قرمز استان متوجه می‌شویم که تمام مشاغل موردنظر فعالیت خود را تعطیل کردند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه بازاریان استان بیشترین همکاری را برای مقابله با کرونا دارند، افزود: اصناف استان در طرح‌های قبلی ایجاد محدودیت نیز به خوبی با ستاد کرونا همکاری کردند.

سلیم ساسانی ادامه داد: وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اصنافی که فعالیت آن‌ها مجاز اعلام شده است، بسیار مطلوب گزارش می‌شود و تخلف چشمگیری تاکنون در این زمینه به چشم نخورده است.

او گفت: باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که نظارت‌ها بر اجرای تعطیلی‌ها با دقت انجام شود.

سلیم ساسانی افزود: یک هزار و ۴۰۰ واحد صنفی استان که شامل واحد‌های خدماتی می‌شوند با وجود اعمال محدودیت‌ها همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: تعطیلی‌های ۲ هفته‌ای بسیاری از اصناف و بازاریان را با مشکل روبه رو می‌کند به همین دلیل از دولت تقاضا داریم که طرح‌های حمایتی برای اصناف در نظر بگیرد.

او افزود: از سوی دیگر کارگران برخی از اصناف نیز بیکار و با مشکلات بیمه‌ای روبه رو می‌شوند از این رو می‌خواهیم که جرایم بیمه‌ای و سایر بدهی‌ها به ادارات در مدت تعطیلی‌ها بخشوده شود.

او گفت: تقاضا داریم که بانک‌ها تسهیلات دریافتی توسط اصناف را امهال کنند و از جریمه اصناف و برگشت زدن چک‌های آنان اجتناب کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.