فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده و کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس در شهرستان گرمسار خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران انتظامی شهرستان گرمسار با دریافت خبری مبنی بر حمل سوخت قاچاق موضوع را به طور ویژه پیگیری کردند.

او افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد این محموله از جنوب کشور به مقصد تخلیه در شهرک صنعتی جنت آباد شهرستان گرمسار بارگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد شهرستان گرمسار موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شدند و برای بررسی بیشتر آن را در محور ایوانکی تهران متوقف کردند.

به گفته این مقام انتظامی، بازرسی از کامیون کشنده، کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که بدون مدارک و مجوز‌های قانونی حمل می‌شد را رقم زد.

سردار حسنی از معرفی متهم این پرونده به مرجع قضائی خبرداد و تاکیدکرد: قاچاق تهدید بسیار بزرگی برای اقتصاد کشور آن هم در این شرایط حساس و پیچیده به شمار می‌رود و نیروی انتظامی با اقتدار با سودجویان این حوزه برخوردمی کند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار