ارشد نظامی آجا در استان سمنان بسیج را مایه مباهات و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: هفته بسیج باید به فرصتی برای بیان انتقال فرهنگ بسیجی به نسل جوان تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر سرتیپ دوم محمد غفاری ارشد نظامی آجا در استان سمنان گفت: به دلیل نقش بسیج در موفقیت‌های نظام، دشمن از تفکر حاکم در این نهاد مردمی هراس دارد و این چهار دهه عمر پا برکت انقلاب بسیج باعث پیشرفت و موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف شده است.

او با بیان اینکه بسیج با خدمات خود بارها اثبات کرده که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار می‌کند، افزود: نباید فراموش کرد که این درخت تنومند بسیج توسط امام راحل بنیان‌گذاری شد و امروز به‌جایی رسید که نه‌تنها در مقابله با هجمه‌های شوم دشمنان نقش آفرین بوده بلکه در کمک به مردم نیز پیشگام است.

امیر غفاری بابیان اینکه هفته بسیج باید به فرصتی برای بیان انتقال فرهنگ بسیجی به نسل جوان تبدیل شود، ادامه داد: نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه با کرونا حقیقتاً کم‌نظیر، بی‌بدیل و شایسته تقدیر است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: بسیج ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.