شرکت سونی تصمیم گرفته تا مدل جدید Xperia Compact را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه آگوست، گزارش شد که شرکت سونی قصد دارد در سال ۲۰۲۱ تلفن‌های کوچک خود را دوباره تولید کند. یک وبلاگ ژاپنی این شایعه را ایجاد کرده و گفته شرکت سونی یک مدل Xperia Compact را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد.

مدل‌های کامپکت سونی مشخصات سطح بالایی را در فاکتور کوچک ارائه می‌دهند. آخرین گزارش‌ها می‌گوید که تلفن کامپکت آینده سونی توسط Snapdragon ۷۷۵G، یک تراشه ۶ نانومتری 5G که بنا بر شایعات کوالکام روی آن کار می‌کند، پشتیبانی خواهد شد.

گزارش شده است که اسنپدراگون 775G یک تراشه رقیب پرچمدار خواهد بود و انتظار می‌رود ارتباط آن با سیلیکون آینده اسنپدراگون ۸۷۵ بیشتر از ۷ تراشه موجود کوالکام باشد.


بیشتر بخوانید


گوشی Sony Xperia Compact پاسخگوی کاربران اندرویدی

گفته شده که تلفن جدید کامپکت سونی از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد و این گوشی براساس مدل موجود، احتمالا گوشی Xperia 1 II یا Xperia 5 II ساخته خواهد شد. این تا حدودی با گزارشی یک سال پیش مطابقت دارد که ادعا می‌کرد مدل بعدی کامپکت به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و اسنپدراگون ۶۶۵ مجهز است.

سونی درحال کار بر روی یک مدل جدید Compact

آخرین گوشی کامپکت سونی، Xperia XZ2 Compact، در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۵ اینچی و سیلیکون اسنپدراگون ۸۴۵ بود.

سونی درحال کار بر روی یک مدل جدید Compact

در سپتامبر ۲۰۱۹، این شرکت گوشی نه چندان کوچک Xperia 5 را معرفی کرد. اگرچه این مدل تلفن همراه مانیتور Compact نداشت، اما به عنوان دستگاهی کوچک برای قرار دادن در کف دست به بازار عرضه شد.

عرضه آیفون ۱۲ مینی ۵.۴ اینچی جدید بحث در مورد کمبود تلفن‌های هوشمند کوچک را دوباره زنده کرده و اگرچه صحبت درباره استقبال از بازار گوشی خیلی زود است، اما انتشار یک گزینه جایگزین اندروید می‌تواند به سونی کمک کرده تا مشتریان خود را شگفت زده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.