فرماندار تنگستان گفت: بخش عمده‌ای از اصناف با همکاری دقیق در اجرای محدودیت‌ها و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شرایط مناسب و ایمنی را برای مردم مهیا کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان در بازدید از واحدهای صنفی شهر اهرم مرکز این شهرستان بیان کرد: در دو روز گذشته از اجرای محدودیت‌ها، همراهی و همکاری خوبی از سوی مردم و دستگاه‌های دولتی به ویژه نیروی انتظامی، راهور، بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف صورت گرفته است.

او افزود: بخش عمده‌ای از اصناف با همکاری دقیق در اجرای محدودیت‌ها و رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها، شرایط مناسب و ایمنی را برای مردم مهیا کرده‌اند و از طرفی مردم نیز با رعایت بیشتر و بهتر نکات بهداشتی در مکان‌های عمومی حضور پیدا می‌کنند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: تاکنون هزار و ۳۶ مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده‌اند و ۶۹ نفر نیز به علت این بیماری جان باخته‌اند.


بیشتر بخوانید

مردم در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری کنند


رفیعی پور، افزایش احساس مسئولیت در جامعه و رعایت حقوق شهروندی از سوی تک تک افراد را در شکست این بیماری مهم دانست و گفت: با توجه به درخواست اهالی روستا‌های مرکزی شهرستان و خطرات جاده کمربندی شهر اهرم و برای پیشگیری از بروز حوادث جاده‌ای، از صبح امروز (دوشنبه) مسیر ورودی به شهر اهرم از سمت گادوی با استقرار پست ایست و بازرسی نیروی انتظامی بازگشایی می‌شود.

شهرستان تنگستان در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.