معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران آخرین جزئیات از دورکاری کارکنان این معاونت را با توجه به محدودیت‌های جدید کرونایی تشریح کرد.

عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دورکاری حداکثری کارمندان در این معاونت در پی اعمال محدودیت‌های تردد، اظهار کرد: معتقدیم که تمامی بخش‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری که دورکاری کارکنان آن‌ها لطمه‌ای به کار ارباب رجوع نمی‌زند باید در موقعیت دورکاری قرار بگیرند و برای توقف و کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن، باید تمامی بخش‌هایی که در معاونت مالی و اقتصاد شهری قرار دارند تا حد ممکن به صورت دورکاری حداکثری به فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان ادامه دهند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به پهنه بسیار بزرگ ارتباطی این معاونت با بدنه شهروندان مجبور هستیم بخشی بسیار اندک از پرسنل را که حضور فیزیکی شان در مجموعه ضروری است، به خدمت بگیریم. حضور تعداد اندک پرسنل تنها تا زمانی در ادارات ضروری است که ماموریت‌های محوله به ایشان انجام شود. 

 امامی یادآور شد: بخش‌هایی نظیر ادارات وصول درآمد، حقوقی، مالی، خزانه و پشتیبانی که در صورت عدم حضورشان کارکرد کل مجموعه و به تناسب آن خدمات دهی به شهروندان تحت شعاع قرار می‌گیرد و عدم حضور فیزیکی آن‌ها باعث اختلال در امور می‌شود با حضور حداقلی و بسیار محدود آن پرسنل همراه است. این دورکاری نباید به هیچ وجه باعث اختلال در امور خدمت دهی به شهروندان محترم تهرانی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.