رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان گشت پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسف‌وند" در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه بیست و هشتم آبان ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محدوده میدان خراسان به یک دستگاه خودروی پراید که دارای راننده بود مظنون می‌شوند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان با استعلام شماره پلاک وسیله نقلیه متوجه می‌شوند دارای سابقه سرقت به تاریخ روز می‌باشد و از محدوده کلانتری ۱۲۸ تهران نو سرقت شده است.

وی در ادامه افزود: سراکیپ واحد گشت با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودروی پراید دستور توقف داده لیکن سارق پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت، متواری و با حرکات مارپیچ و خطرناک وارد خیابان شوش می‌گردد.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان مجدداً به راننده دستور توقف داده، لیکن وی توجهی به این دستور نداشته و با سرعت زیاد به صورت خلاف جهت وارد خیابان هفده شهریور می‌شود.

سرهنگ یوسف‌وند بیان داشت: افسراکیپ جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی و اخطار به سارق با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی پس از شلیک تیر هوایی لاستیک‌های عقب خودرو مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد که با پنچر شدن لاستیک، خودرو پس از طی مسافتی متوقف می‌شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از توقف خودروی مسروقه با عکس‌العمل سریع اعضای اکیپ سارق به اسم کاظم دستگیر و پس از تکمیل گزارش برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار