رییس مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج استان یزد گفت: طرح‌های بسیجیان استان معطوف به اجرا و نیاز‌های جامعه طراحی و آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دشتی رییس مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج استان یزد گفت: نهمین مجمع بسیجیان استان (نشست ماهر) با هدف تقدیر از فعالین طرح‌ها و نیز تقویت ادامه فعالیت‌ها در محل سپاه الغدیر یزد برگزار شد.

به گفته دشتی در این نشست تصویب شد: طرح‌های آینده که در دستور تهیه است، معطوف به اجرا و نیاز‌های جامعه باشد.

او افزود: مرکز همفکری بسیج دبیرخانه مشترکی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با عنوان دبیرخانه شهید مدرس دارد و تاکنون ۵ طرح از مجموعه طرح‌هایی که در استان تهیه شده در موضوعات مورد نیاز مجلس بوده است.

دشتی ادامه داد: از گروه‌های بسیجی خواسته شده به تناسب نیاز‌هایی که نمایندگان مجلس در سطح استانی و ملی مطرح می‌کنند، طرح‌های مناسب تهیه شود و از این طریق فعالیت‌های مضاعفی برای حل مشکلات استان به خصوص در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی انجام شود.

دشتی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج بتواند مجموعه نخبگان استان را برای حل مشکلات استان بسیج کند.

رییس مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج استان یزد تصریح کرد: مهمترین رسالت گروه‌های هفت گانه بسیجی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و فضای مجازی آنست که نیاز‌های امروز مردم را که بیشتر در حوزه دانش و آگاهی و استفاده از ظرفیت‌های استان است، اولویت بندی و طراحی سنجی کنند.

او افزود: در زمینه اقتصادی لازم است گروه‌های شتاب گری باشند که با پژوهش زمینه تولید و بهره برداری از امکانات استان را ارتقا بخشند و اشتغال پایدار به وجود آورند.

دشتی تاکید کرد: گروه‌های بسیجی می‌توانند هم در زمینه معیشت هم در زمینه فرهنگ راهنمای مردم باشند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار