مک بوک ایرهای جدید به برترین لپ تاپ های بازار تبدیل شدند

شرکت اپل توانسته با ارائه پردازنده های M1 لپ تاپ های مک بوک ایر را به برترین محصولات میان رده بازار تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل به نظر می‌آید از ساخت و تولید لپ تاپ‌های جدید خود بسیار رضایت دارد و به تازگی علت این امر نیز مشخص شده است. طبق اطلاعات منتشر شده از مک‌بوک‌های جدید تمامی مدل‌های منتشر شده آن‌ها بسیار شگفت‌آور و جذاب هستند، اما با توجه به قیمت‌های در نظر گرفته شده برای MacBook Mini، MacBook Pro و MacBook Air مدل میان رده آن‌ها از همه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

مک‌بوک ایر قدرت بسیاری را در مقایسه با قیمت خود ارائه می‌دهد و همچنین شارژ زیادی را نگه می‌دارد. این مدل جدید نسبت به نمونه‌های قدیمی بسیار توسعه یافته‌تر است و به نظر می‌آید بتواند در مدت زمان کوتاه خریداران بسیاری داشته باشد. آن چه بیش از هر چیز کاربران را خوشحال کرده آن است که شرکت اپل اکنون برای اولین بار از پردازنده‌های مخصوص خود در محصولاتش استفاده می‌کند و موفقیت مک‌بوک‌های جدید مانند Air می‌تواند نشان‌دهنده آینده روشن این سری از لپ تاپ‌ها باشد.

نقطه عطف لپ تاپ‌‌های جدید شرکت اپل


بیشتر بخوانید


نقطه عطف لپ تاپ‌‌های جدید شرکت اپل

به نظر می‌رسد پردازنده‌های M1 مک‌بوک‌ها از اصلی‌ترین دلایل موفقیت این نسل باشد. با وجود آن که اهداف شرکت اپل برای آیند پردازنده‌ها مشخص نیست اما با این وجود این مجموعه توانسته در ابتدای راه خود موفق باشد و نظر مثبت منتقدان دنیای فناوری را جذب کند. لپ تاپ‌های MacBook Air با پردازنده‌های M1 بسیار سریع‌تر از مدل‌های قدیمی و با باطری قدرتمند ۹۹۹.۹۹ دلار قیمت دارند و کاربران می‌توانند آن‌ها را از وب‌سایت شرکت اپل سفارش دهند.

البته گفتنی است؛ قیمت مذکور برای مدل‌هایی با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ در نظر گرفته شده است. نمونه مک‌بوک ایرها با RAM شانزده گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایت قیمتی مطابق با ۱۶۴۹ دلار دارد. شرکت اپل در نظر داشت با ارائه پردازنده‌های جدید رقابتی به مراتب جدی‌تر را با مایکروسافت پیش بگیرد و در طی زمان بازار لپ تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی را در دست گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.