فشار هم حزبی‌های ترامپ بر او برای پذیرش شکست در انتخابات

ناکامی دونالد ترامپ در پیشبرد دعوی حقوقی تقلب در انتخابات در ایالت پنسیلوانیا با فشار هم حزبی‌های او برای پذیرش شکست در انتخابات توام شده است.

به گزارش   گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، با رد شکایت انتخاباتی دونالد ترامپ از سوی قاضی ایالتی پنسیلوانیا، فشار جمهوری خواهان بر او برای پذیرش شکست در انتخابات تشدید شده است.

پس از آنکه یک قاضی ایالت پنسیلوانیا شکایت رئیس جمهور فعلی آمریکا در خصوص حذف میلیون‌ها رای پستی را رد کرد، هم حزبی‌های ترامپ فشار خود بر او را برای کنار گذاشتن تلاش برای لغو نتیجه انتخابات و واگذاری قدرت به جو بایدن افزایش دادند.

از دو هفته پیش که رسانه‌های آمریکا بایدن را به عنوان پیروز رقابت سوم نوامبر معرفی کردند، ترامپ و تیم حقوقی او تلاش گسترده‌ای را برای لغو نتیجه انتخابات از طریق طرح شکایت در ایالت‌های مختلف صورت داده اند. تلاشی که تاکنون در ایالت‌های میشیگان، آریزونا و جورجیا ناکام مانده است.

متیو بران، یکی از قضات فدرال، روز شنبه شکایت دونالد ترامپ را مبنی بر حذف میلیون‌ها رأی پستی در ایالت پنسیلوانیا مردود اعلام کرد. شکایت ترامپ در ایالت پنسیلوانیا مبنی بر درخواست حذف آرا پستی از سوی قاضی فدرال این ایالت مملو از استدلال‌های حقوقی مخدوش و ناروا و اتهامات سوداگرانه خوانده و رد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار