رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: به حضرت عباس هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست، اما حرف ما این است که باید از موضع اقتدار و عزت ورود کنید.

هیچکس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: جناب آقای رئیس جمهور هنوز تکلیف انتخابات آمریکا به طور قطعی معلوم نشده است، اما اطرافیان شما و شما با بی نظمی و آنارشیسم در حال پهن کردن فرش قرمز برای دشمن هستید.

وی افزود: هر کسی به ویژه رئیس جمهور و کابینه اش به عنوان سیاسی ترین و امنیتی‌ترین کابینه بعد از انقلاب به خوبی می‌دانند که اگر از موضع ضعف و سستی در مقابل دشمن برخورد کنند، میدان امتیازگیری را از دست می‌دهند و پیشاپیش زمینه را برای امتیازگیری دشمن فراهم می‌کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: به حضرت عباس و کسی که قبولش دارید، هیچ کسی در این مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست. از موضع عزت و اقتدار ورود کنید که حق این مردم تضییع نشود.

ذوالنوری تصریح کرد: برجام بدبختی بود و ادامه‌اش بدبختی بیشتر است. از موضع عزت و قدرت ورود کنید و از اصول، ارزش‌ها و حقوق این ملت عقب‌نشینی نکنید و محکم بایستید.

رئیس کمیسیون امنیت بیان کرد: چه معنایی دارد که برخی از دولتمردان مدام از آمریکا تمجید و به نیروهای منتقد داخلی حمله می‌کنند. این افراد می‌خواهند دعوایی درست کنند تا موضع غلط خود را بپوشانند، اما بهتر است به جای این کارها بر امتیازگیری از طرف مقابل متمرکز شوند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: دموکرات‌ها بیشتر از جمهوری خواهان تحریم ظالمانه علیه ایران اعمال کرده اند و بر این اساس امیدی به هیچ یک از آنان نیست.

نایب رئیس  مجلس بیان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری ملت ایران باید در این شرایط مقاوم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
چون بنفع همینا هستش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
خواهشا تو سر همدیگه نزنید و جلوی پای هم سنگ نندازید دود اینکارها فقط به چشم ملت میرود شماها که وضعتون توپه
آخرین اخبار