به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه ویدئو کنفرانسی که سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونین این شرکت، مدیران ستادی و مدیران مناطق مخابراتی حضور داشتند، با بررسی راهبردی مسائل اساسی مربوط به شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن در شرکت، موارد مربوط به برنامه توسعه شبکههای مخابراتی و توجه بیشتر به خدمات پس از فروش در تمام مناطق مخابراتی کشور را مورد بررسی قرار دادند.
بیشتر بخوانید
صدری در این جلسه که روز شنبه اول آذرماه برگزار شد، با اشاره موکد به لزوم رعایت حداکثری اصول پیشگیری مربوط به کرونا در سراسر شرکت و در تمام مناطق مخابراتی خاطرنشان کرد: دستورالعملهای بهداشتی و تمام بخشنامهها باید طبق دستورات ستاد در مناطق جز به جز اجرا شود.
وی افزود: ستاد مرکزی شرکت مخابرات ایران نیز با تمام توان در خدمت تمام مناطق است تا این مناطق مشکلات احتمالی را بازگو کرده و در ستاد مرکزی کرونای شرکت به آنها رسیدگی شود.
مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در شرکت، آمار افراد مبتلا به کرونا و خدمات و تسهیلات ارائه شده در شرکت، اصول کلی مربوط به چگونگی رعایت حداکثری دستورالعملهای ابلاغی ستاد در تمام مناطق را به ارائه و بر انجام کامل آن تاکید کرد.
در این جلسه ویدئو کنفرانسی بر لزوم تبعیت کامل مجموعه شرکتهای وابسته به شرکت مخابرات ایران در خصوص رعایت کامل و دقیق تمام دستورالعملها و نکات مطرح شده از جمله دورکاری، ستاد کرونای شرکت مخابرات ایران تاکید شد.
گفتنی است در این جلسه موارد مربوط به برنامههای توسعه مخابراتی در مناطق مخابراتی ارائه گردید و در همین راستا مدیران مناطق راهکارها و مشکلات مدنظر خود در خصوص به حداکثر رساندن خدمت رسانی به مشتریان را در شرایط حاضر، مطرح و تبادل نظر کردند.
انتهای پیام/