قاسمپور: تیم صنعت نفت آبادان زورش به پرسپولیس نرسید/ اعتقادی به رمال و جادوگر در فوتبال ندارم

کارشناس فوتبال درباره پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان توضیح داد.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی پرسپولیس برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم پرسپولیس در زمین خودش به دنبال ۳ امتیاز بازی بود و تیم صنعت نفت آبادان هم ضد حملات را در دستور کار قرار داد. به هر حال سرخپوشان پایتخت فشار زیادی آوردند و از طریق ضربه پنالتی به گل رسیدند، اما حریف آبادانی زورش نرسید و توانایی اش همین قدر بود که در یک سوم میانی خود تمرکز کند و به ضدحملات دل ببندد.  

قاسمپور درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان عادلانه بود، گفت: تیم پرسپولیس بیشتر حمله می‌کرد و از طریق ضربه پنالتی به گل رسید. البته اگر مدافع صنعت نفت آبادان اشتباه فاحش نمی‌کرد و با بازیکن حریف درگیر نمی‌شد شاید آن پنالتی رخ نمی‌داد و بازی با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید.  

قاسمپور: تیم صنعت نفت آبادان زورش به پرسپولیس نرسید/ اعتقادی به رمال و جادوگر در فوتبال ندارم

تیم صنعت نفت آبادان بازیکنان باتجربه خوبی جذب کرده است 

کارشناس فوتبال درباره وضعیت تیم صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم قضاوت درباره این تیم‌های لیگ برتر فوتبال زود است و بعد از گذشت ۵، ۶ هفته از بازی‌های لیگ برتر می‌توانیم شرایط تیم‌ها را بررسی کنیم. البته تیم صنعت نفت آبادان با وجود مشکلات مالی نفرات باتجربه خوبی را جذب کرده است و علاوه بر این، تعداد زیادی از بازیکنان صنعت نفت آبادان تغییر کردند و زمان می‌برد تا آن‌ها با یکدیگر هماهنگ شوند.  

او درباره وضعیت تیم پرسپولیس بیان کرد: به نظرم تیم پرسپولیس در ۲ بازی اخیر خود خوب عمل نکرده و چند بازیکن خود را از دست داده است و سرخپوشان باید جایگزین‌های خوبی برای جدا شده‌ها داشته باشند، اما شرایط لازم را در اختیار ندارند.

پرسپولیسی ها مهاجمان زیادی را از دست دادند 

قاسمپور درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند برای پنجمین مرتبه در لیگ برتر فوتبال قهرمان شود، گفت: به نظرم اگر پرسپولیس نتواند بازیکن خوب جذب کند در آن صورت کار سختی پیش رو دارد. سرخپوشان بیشترین بازیکن خود را در خط حمله از دست دادند و آن‌ها نیاز به گلزنی دارند. با وجود اینکه شجاع خلیل زاده از پرسپولیس جدا شده است، اما سید جلال حسینی به خوبی می‌تواند جای این بازیکن را پر کند.  

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم زود است درباره عملکرد تیم‌ها قضاوت کنیم. با توجه به اینکه تیم‌ها به علت شرایط کرونایی و وضعیت موجود بازی تدارکاتی خوبی نداشتند به همین علت آن‌ها  ۵، ۶ هفته نیاز دارند تا جا بیفتند و ترکیب اصلی خود را پیدا کنند و در کار‌های تاکتیکی هماهنگ شوند. تیم سپاهان نتیجه خوبی نگرفته است و تیم استقلال هم به فولاد باخت و  تیم گل گهر هم با ۶ امتیاز در صدر جدول لیگ بیستم قرار دارد. به نظرم تیم‌ها فراز و نشیب زیادی دارند و وضعیت آن‌ها بعد از چند هفته مشخص می‌شود.  

قاسمپور: تیم صنعت نفت آبادان زورش به پرسپولیس نرسید/ اعتقادی به رمال و جادوگر در فوتبال ندارم

بازی های لیگ برتر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید برگزار شود 

او درباره اینکه با توجه به شرایط کرونایی،   برگزاری بازی‌های لیگ برتر درست است، گفت: بازی‌های فوتبال در همه جای دنیا برگزار می‌شود و  فوتبال کشورمان  هم مستثنی نیست و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی امکان انجام بازی‌ها با شرایط خاص وجود دارد.  

قاسمپور درباره نظرش در مورد وجود  رمال و جادوگر در فوتبال بیان کرد: برخی از افراد در گذشته از وجود رمال و جادوگر در فوتبال صحبت می‌کردند، اما من اعتقادی به این مسائل ندارم.  

او درباره اشتباهات داوران خاطر نشان کرد: به نظرم اشتباهات داوری به نفع یا ضرر یک تیم گرفته می‌شود و نمی‌توانیم در این باره نظر بدهیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار