جلیلی گفت: اولویت کاری مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان ارائه خدمات درمانی است و خللی در ارائه خدمت به بیماران پذیرفته نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جلیلی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در تشریح چگونگی حضور کارکنان در محل کار گفت: اولویت کاری مدیریت درمان تامین اجتماعی ارائه خدمات درمانی است و همه تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات به بیماران و مبارزه با بیماری کرونا ویروس درنظر گرفته ایم.

او با بیان اینکه بخشنامه‌های استانداری درخصوص اعلام ساعت کاری و تعدیل کارکنان لازم الاجرا است و هیچ وقفه و خللی در ارائه خدمت به بیماران پذیرفته نیست، افزود: تعدیل کارکنان با هدف صیانت از سلامتی آن‌ها و جلوگیری از جلسات و تجمعات صورت گرفته و این محدویت یکی از اقدامات موثر در مبارزه با بیماری کرونا است و باید مد نظر روسای مراکز باشد.

جلیلی بیان داشت: روسای مراکز طوری برنامه ریزی نمایند تا بدون اینکه هیچ خلل و وقفه‌ای در ارائه خدمات درمانی ایجاد شود، حضور کارکنان در محل خدمت نیز، برابر شیوه نامه‌های استانداری و طبق وضعیت اعلامی نظیر قرمز، نارنجی و زرد و تصمیمات اتخاذ شده و ابلاغی از سوی استانداری و یا فرمانداری‌های شهرستان‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.