بخشدار زمکان با صدور پیامی آغاز هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بخصوص بسیجیان بخش زمکان و شهرستان ثلاث باباجانی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رشیدی بخشدار زمکان گفت : هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و امروز، بسیج با برخورداری ازظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب،نخبه و برجسته درحوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد.

او گفت : بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است:" بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است.

رشیدی افزود : بسیج، یعنی همین پایگاه‏های مقاومت و همین نیروهای جوان و پرشورانقلابی، بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‏توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت.

او افزود : بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف ، بالندگی و رشدآفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که فعالیت های اقتصادی، پیشرفت های نظامی، دستاوردهای علمی و...، را ترمیم و ارتقا داده است.

رشیدی ادامه داد : تفکر بسیج، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیجیان نیز در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

او افزود : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریا دل بویژه بسیجیان بخش زمکان و شهرستان ثلاث باباجانی تبریک میگویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.