فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز از آغاز فعالیت خودروی بزرگ سیار این سازمان به مناسبت هفته بسیج و در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا و قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریزگفت: رسالت بسیج امروز این را ایجاب می‌کند که در شرایط ویروس کرونا، به کمک مردم بیاید و مدافعان سلامت را همراهی کند.

او افزود:خودروی بزرگ سیار سازمان بسیج شهرداری تبریز نیز در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا و قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا شهرداری تبریز راه اندازی شده است.

اودر خصوص نحوه فعالیت این خودرو گفت: این خودرو بصورت سیار در کوچه و خیابان‌های شهر حرکت می‌کند و به شهروندانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در قالب امر به معروف تذکر می‌دهد.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز افزود: این خودرو همچنین به کسانی که ماسک ندارند، ماسک تحویل می‌دهد تا از این طریق مانع از شیوع و گسترش ویروس کرونا شویم.

ملاحسینی گفت: فعالیت این خودرو از دیروز آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و در این مدت به تمام محلات، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر خواهد رفت.

او با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان شهرداری، عضو قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا شهرداری تبریز هستند، گفت: بسیجیان ما در شهرداری‌های مناطق نیز فعالیت‌هایی بصورت انفرادی دارند و در ضدعفونی بهضی معابر و ایستگاه‌ها کمک می‌کنند.

اوبیان کرد: امروز تفاهمنامه‌ای با سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی منعقد شد که بر این اساس سازمان بسیج در راستای ضدعفونی ایستگاه‌های قطار شهری و اتوبوس ها، پخش ماسک و تذکر در رعایت فاصله گذاری اجتماعی دیگر سازمان‌ها را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.