مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با صنعت نفت آبادان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی سنگینی بود و در شروع صحبت‌هام یک گله دارم. چمن آزادی خیلی بلند بود و روش بازی ما فوتبال کلاسیک و بازی‌سازی است، اما این چمن کار ما را سخت کرده بود.

او افزود: گردش توپ خیلی دشوار بود و انتظار ما این است مسئولان این موارد را رعایت کنند. به بچه‌های ما فشار آمد و پنجشنبه هم یک بازی دیگر داریم.

مطهری ادامه داد: توانستیم برنده بازی شویم، اما دوست داشتیم خیلی بهتر از این کار کنیم. تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و خیلی مهم است که در این ۲ بازی گل نخوردیم. شکل دفاعی تیم ما فوق‌العاده است و حتی به حریف اجازه ایجاد موقعیت را هم ندادیم.

وی خاطرنشان کرد: صنعت نفت در ۶-۷ دقیقه پایانی روی دروازه ما فشار آورد، اما فرصتی روی دروازه به وجود نیاورد. تیم در آن لحظات مقداری عقب نشسته بود و دلیل آن هم این است که محمدرضا اکبریان که داور با تجربه‌ای هم محسوب می‌شود ۲-۳ خطای بی‌مورد گرفت و تیم ما را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

مربی پرسپولیس گفت: اخراج گل‌محمدی هم سبب تعجب من شد. امیدوارم داوران بیشتر دقت کنند و صحنه اخراج گل‌محمدی قشنگ نبود.

مطهری درباره دلیل محتاط بازی کردن در نیمه دوم برخلاف نیمه اول توضیح داد: بخشی از این موضوع به شرایط ذهنی تیم ما بازمی‌گردد و هیچ موقع یحیی گل‌محمدی و کادر فنی این سبک از بازی و عقب‌نشینی را دوست ندارند، اما وضعیت زمین سبب شد شرایط برای بازیکنان ما سخت شود و فشار بدنی زیادی به آن‌ها بیاید. یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع زمین بود، عامل دیگر هم این بود که می‌خواستیم از گل خود محافظت کنیم.

او ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم که هیچ زمانی چنین تفکری نداریم که بخواهیم با عقب‌نشینی دفاع کنیم، اما مجبور هستیم برخی دقایقِ بازی را عقب بیاییم.

وی درباره ضعف گلزنی این تیم گفت: اگر به تیم‌های بزرگ دنیا هم نگاه کنید متوجه می‌شوید برای آن‌ها هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد. مهم حفظ ثبات تیمی و شکل بازی است. امروز در بخش حمله موقعیت‌های دیگری هم داشتیم، اما از روی پنالتی گل زدیم، می‌توانستیم از فرصت‌های دیگرمان هم استفاده کنیم و به گل برسیم، اما این اتفاق رخ نداد.

مطهری در پایان گفت: صد در صد برنامه داریم و شکل‌های مختلفی هم برای رسیدن به گل تمرین می‌کنیم. در بازی می‌بینید موقعیت‌هایی را از ارسال از کناره‌ها و نفوذ به عمق دفاع حریف ایجاد می‌کنیم و فرصت‌هایی هم روی شوت‌زنی حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار