فرماندار کوهبنان تازه‌ترین محدودیت‌های کرونایی مربوط به این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سالاری، فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: متاسفانه این روز‌ها شاهد پیشرفت ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها در شهرستان کوهبنان هستیم.

او افزود: جا دارد از مردم فهیم و فرهنگی شهرستان به واسطه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طی ماه‌های اخیر قدردانی کنیم.

سالاری بیان داشت: متاسفانه برخی از افراد هنوز به عمق فاجعه پی نبرده اند و در این شرایط حساس با رفتن به مسافرت، برگزاری مراسم جشن خانگی و میهمانی‌های خانوادگی دستورالعمل های بهداشتی را نقض می کنند که همین امر باعث افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شده است.

او بیان داشت: حفظ سلامت و جان شهروندان کوهبنانی در اولویت برنامه‌های ستاد کرونای شهرستان است؛ بنابراین برای کاهش بیماری نیاز به همکاری بیشتر مردم و مسئولان داریم که در صورت کوتاهی به صورت قاطع و جدی طبق مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

سالاری گفت: از امروز به مدت دو هفته به جز مشاغل مشخص شده  بقیه مشاغل تعطیل خواهند بود و فعالیت ادارات نیز با حضور یک سوم کارکنان ارائه خواهد شد.

او بیان داشت: با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان کوهبنان، تمامی مراکز آموزشی، دانشگاه ها، آموزشگاه‌های خصوصی، حوزه علمیه و... به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان کوهبنان افزود: تمامی آیین های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به مدت دو هفته برگزار نمی‌شوند و تردد خودرو‌های شخصی از دیگر شهر‌ها به شهرستان ممنوع است، ضمن اینکه تردد خودرو‌های شخصی به استثنای خودروهای مجاز و خدمت رسان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیر در سطح شهر ممنوع است.

او با قدردانی از نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان و جوانان داوطلب هلال احمر، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادارات بهزیستی و کمیته امداد، خیریه‌ها و... که برای کمک‌های مومنانه مورد نظر مقام‌ معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش فراوانی داشته اند، خواستار تداوم کمک‌های مومنانه تا ریشه کنی کامل  ویروس کرونا  شد. 

فرماندار کوهبنان افزود: از امروز با تمامی صنوفی که محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
لطفا یک گزارش تهیه کنید از تصفیه خانه فاضلاب کرمان که در جاده زنگی آباد واقع شده
حمل تفاله های فاضلاب به صورت خیلی فجیع وغیر بهداشتی انجام میشود به طوری که سطح جاده مملو از تفاله ها میشود وپودر میشود ودر هوا پراکنده شده و باعث بیماری میشود
خواهشا پیگیری نماییدچون به هر جا که میگوییم جوابگو نیستند
آخرین اخبار