آیین تجلیل از خادمان نشر و فعالان کتابخوانی چهارمحال و بختیاری با حضور محدود ۱۱ نفر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از خادمان نشر و فعالان کتابخوانی که با حضور محدود ۱۱ نفر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد گفت: باید بستری برای ایجاد نهضت کتابخوانی در استان فراهم شود.

او با اشاره به اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی در ارتقای فرهنگ جامعه، بر ضرورت ترویج این امر مهم تاکید کرد و افزود: باید بستری برای ایجاد نهضت کتابخوانی در استان فراهم شود.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: برای مقابله با حجم بالایی از واردات فرهنگی بیهوده که جامعه در معرض آن قرار گرفته است که اگر کتاب و کتابخوانی را ترویج نکنیم بی‌شک مغلوب خواهیم شد.

او با بیان اینکه فرهنگ اساس و زیربنای هر جامعه‌ای به شمار می‌رود ادامه داد: باید به نهضت کتابخوانی که یکی از پایه‌های اساسی فرهنگ به شمار می‌رود بیش از پیش به آن توجه شود.

در این آیین از احمدرضا بسیج ناشر فعال حوزه دفاع مقدس، اصغر شهبازی و جلیل دهقانی به عنوان ناشران فعال سال استان، علی گرجی، محمد جان‌نثار، عباس قنبری، فرهاد خاکیان، کبری موسوی، امید مردانی، احمد کرمی به عنوان نویسنده و از مرید محمدی مروج نمونه کتاب و کتابخوانی و سیدسراج الدین جزایری کتابفروشی نمونه سال استان تقدیر شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار