سرهنگ بزرگی گفت: تردد با پلاک غیربومی توسط ساکنان شهرهای این استان بر اساس بخشنامه ستاد مقابله با کرونا استان به هیچ عنوان مجاز نیست و خبر منتشر شده صبح روز شنبه در مورد مجاز بودن تردد این خودروها اصلاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سرهنگ بزرگی رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: ورود و تردد خودروها با پلاک غیر بومی به داخل استان ممنوع است و مشمول جریمه می‌شود و تنها افراد ساکن سمنان که دارای خودروهایی با پلاک های ۸۶ و ۹۶ هستند مجاز به تردد در داخل استان از چهار بامداد تا ساعت ۲۱ هستند.

او ادامه داد: ورود و خروج پلاک‌های غیر بومی به داخل شهر به وسیله پلیس و دوربین‌های ثبت تخلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و متخلف جریمه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان پیشتر در ساعاتی قبل عنوان کرده بود که تردد افرادی که ساکن این استان هستند اما با خودرو پلاک غیر بومی رفت و آمد می کنند در داخل شهرها از ساعت چهار بامداد تا ساعت ۲۱ محدودیت و ممنوعیتی ندارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا پنجشنبه گذشته تاکید کرده بود که افراد ساکن استان سمنان با پلاک های غیر بومی در مدت محدودیت های دو هفته ای کرونایی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

حبیب الله خجسته پور افزوده بود که این گونه افراد باید برای جلوگیری از جریمه شدن خودرو خود را از پارکینگ منزل خارج نکنند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
تو این ایام کرونایی با این قوانین بیخودی اعصاب مردم را ریختن به هم
آخرین اخبار