جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف محموله ۵۰ کیلوگرمی تریاک از داخل یک دستگاه خودرو در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر نوشهر با سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده مواد افیونی از سوی فردی سابقه دار به شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، متهم به قاچاق موادمخدر با یک خودرو سواری ساینا قصد ورود موادمخدر به داخل شهرستان نوشهر را دارد.

سرهنگ حسینی گفت: با تقویت گشت‌های انتظامی و اجرای طرح کنترل مبادی ورودی شهر، ماموران در عملیاتی مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خودرو حامل موادمخدر با ۵ سرنشین از یک خانواده، اهل یکی از استان‌های شرقی کشور در ورودی شهرستان شناسایی و متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از داخل خودرو خبر داد و افزود: خودرو مورد نظر توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.