رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری ۲ سارق لوازم و تجهیزات خودرو و کشف ۱۶ فقره سرقت در هفته اخیر خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد امروز ماموران کلانتری در حال گشت زنی در اطراف خیابان اصلی قیام دشت بودند که رفتار راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پیکان نظرشان را جلب و مدتی متهمان را تحت مراقبت قرار دادند.

وی عنوان کرد: راننده و سرنشین خودرو که به آهستگی در خیابان اصلی قیامدشت در حال تردد بودند، پلاک انتظامی خودرویشان استعلام شد که در پاسخ استعلام گرفته شده مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: بلافاصله ماموران گشت کلانتری دستور توقف خودرو را اعلام کرد و سارقان که خودروی پلیس را در نزدیکی خود مشاهده کردند با افزایش سرعت از محل متواری شدند و سعی کردند با استفاده از تاریکی هوا از محل بگریزند.

کلانتر محله قیامدشت توضیح داد: متهمان پس از مدتی وارد جاده اتوبان تهران-گرمسار شدند و همچنان بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به فرار ادامه دادند که ماموران برای جلوگیری از فرار متهمان چند تیر هوایی شلیک کردند و موفق شدند خودروی متهمان را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی باطری‌ مسروقه کشف شد و متهمان به سرقتی بودن باطری‌ها اعتراف کردند.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: متهمان در کلانتری به ۱۶ فقره سرقت لوازم خودرو با خودروی سرقتی در یک هفته اخیر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان ۳۶ ساله بودند و به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند، اضافه کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار