سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۸ ماه، بیش از ۱۱هزار تاکسی در سطح شهر هوشمند سازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی حاتمی  سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: به همت معاونت اقتصادی شهرداری، سازمان تاکسیرانی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد پروژه هوشمند سازی تاکسی‌های شهرداری مشهد به منظور ارتقاء کیفیت خدمات تاکسی‌های شهری و بهبود فرایند مدیریت و نظارت تعریف و در دستور کار قرارگرفت.

او افزود: این پروژه که با همکاری بخش خصوصی تامین مالی و اجرا خواهد شد، در بخش‌های اصلی آن سیستم محاسبه نرخ، مانیتورینگ، سیستم متمرکز نرم افزاری و مالتی مدیا، سیستم ارتباطی چندمنظوره، بستر‌های مختلف پرداخت الکترونیک و همچنین بستر پخش پیام‌های شهروندی و تبلیغاتی پیش بینی شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد ضمن اشاره به خدمات رسانی گونه‌های مختلف تاکسی در سطح شهر مشهد به شهروندان ادامه داد: استقرار این سیستم امکان ایجاد توازن مکانی و زمانی در سرویس دهی، ارتقاء درآمدزایی تاکسی رانان و نیز بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان عزیز در این حوزه را فراهم خواهد آورد.

حاتمی بیان کرد: پروژه مذکور با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۸ ماه تکمیل خواهد شد و بر این اساس بیش از ۱۱هزار تاکسی در سطح شهر هوشمند سازی می‌گردد.

او تصریح کرد: اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب فراخوان معاونت اقتصادی منتشر شده است که اطلاعات ان از طریق سایت معاونت به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی می‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.