فرماندار طارم گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر با جان و دل در بدترین شرایط برای هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.

 

صفری فرماندار شهرستان طارم  در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: ضمن احترام به همه ارگان‌های امدادرسان، به عینه شاهدم که نیرو‌های امدادگر جمعیت هلال احمربا جان و دل  و به صورت داوطلبانه در بدترین شرایط کمک حال هموطنان هستند.
 
او افزود: در شرایطی که حجم کولاک و سرما در جاده ها برای رانندگان و مسافران بسیار سخت و طاقت فرساست و کسی توان پیاده شدن از خودروی خود را  در این شرایط سخت ندارد، امدادگران هلال احمر به کمک هموطنان می‌شتابند.

صفری ادامه داد: در نیمه نخست سال مدیریت بحران طارم معطوف به اطفای حریق در مراتع می‌شود و زمانی که نتوانیم از منابع طبیعی و محیط زیست کمک بگیریم از نیروهای هلال احمر استفاده می کنیم.

فرماندار شهرستان طارم گفت: در نیمه دوم سال نیز امدادگران نقش محوری در جاده‌های منتهی به مرکز استان زنجان دارند.

صفری به طرح "آمران سلامت" هلال احمر در طارم اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح در شهرستان طارم تاثیرات مثبتی به همراه داشت چراکه داوطلبان و جوانان هلال احمر در دیدار چهره به چهره، شهروندان را در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک اقناع می‌کردند.

او تاکید کرد: از اسفند ۹۸ تا فروردین ماه امسال که اعمال محدودیت‌های تردد را داشتیم نیرو‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان طارم کمک حال ما بودند.

فرماندار طارم گفت: ضد عفونی معابر توسط جوانان داوطلب هلال احمر، توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های مناطق کم برخودار، توزیع بسته‌های بهداشتی برای افراد دارای بیماری‌های خاص صعب الاعلاج از دیگر خدمات هلال احمر در زمان شیوع کرونا بوده است.
 
او  خاطر نشان کرد: این خدمات فراتر از وظایف جمعیت هلال احمر می باشد که به منظور آسایش و حفظ سلامتی هموطنان انجام گرفته است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.