منطقه چهار عملیات انتقال گاز با ده میلیون و هشتصد هزار ساعت کارکرد بدون حادثه، رکورد زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد کامل مدیر منطقه چهارعملیات انتقال گاز گفت: ده میلیون و هشتصد هزار ساعت کارکرد بدون حادثه، در یک فضای فشرده عملیاتی با شرایط مستعد بحران به دست آمده است.

او افزود: رعایت مسایل ایمنی در این مجموعه از مهم‌ترین اولویت‌هاست و برای دسترسی به این مهم اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و از ابتدای امسال نیز با توجه به انجام پروژه‌های تعمیراتی مانند هات تپ در شرایط بد و سخت آب و هوایی و انجام عملیات‌های تعمیراتی بر روی خطوط مختلف با ظرفیت خطر بالا بدون هیچ حادثه ای، رسیدن به رکورد ۷۱۲ هزار ساعت کار بدون حادثه، نشان از دستاورد یک کار گروهی متشکل از تمام واحد‌های عملیاتی و ستادی است.

مدیر منطقه چهارعملیات انتقال گاز ادامه داد: شناسایی مخاطرات فرآیندی و پروژه‌ای در این منطقه همانند گذشته ادامه داشته و با برگزاری بیشترین جلسات ارزیابی ریسک به دنبال باز شناسایی جنبه‌های زیست محیطی و ایمنی و اجرایی کردن اقدامات لازم کنترلی آن‌ها هستیم.

کامل بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های واحد HSE این منطقه، بهبود عملکرد HSE کارفرما و پیمانکار، داشتن آگاهی دوجانبه نسبت به موضوعات HSE (در هر یک از فاز‌های پروژه)، اطمینان از انجام کار ایمن، نظارت مناسب بر انجام ضوابط بهداشتی و در نهایت کاهش آسیب‌ها و خسارات جانی و مالی است.

او تصریح کرد: در سال جهش تولید از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت بیشتر در این مجموعه استفاده خواهیم کرد تا  بتوانیم به اهداف از قبل تعیین‌شده برسیم.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار