سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تغییر برنامه‌های پارلمان در روزهای محدودیت کرونایی خبر داد.

محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آغاز محدودیت‌های کرونایی در کشور گفت: در دوهفته قرنطینه صحن علنی روزهای یکشنبه و چهارشنبه به صورت ترکیبی تشکیل می‌شود و همه نمایندگان در محل مجلس حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: این نشست‌ها با فاصله گذاری سه متری است و نیمی از نمایندگان در محل صحن علنی و نیمه باقیمانده در سالن‌های دیگر به صورت آنلاین حضور خواهند داشت.

فرهنگی تصریح کرد: جلسات از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه تا ساعت ۱۱ و نیم تشکیل و بعد از آن تعطیل می‌شود. کمیسیون‌ها نیز در همین ساعات، روزهای دوشنبه و سه شنبه در محل‌های تعیین شده به صورت حضوری و با حضور دو سوم اعضا، جلسات خود را برگزار می کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه بیان کرد: برای تمام جلسات فرصت تنفس پیش بینی شده است و در این فاصله، ضدعفونی‌های محیطی انجام خواهد شد. به علاوه نماز جماعت و پذیرایی ظهر نیز انجام نمی‌شود و پذیرش هرگونه مهمان و مراجعه کننده، جز کسانی که به طور محدود به دلیل موضوع‌های دستور دعوت می‌شوند، ممنوع خواهد بود. حضور در حوزه‌های انتخابیه هم انجام نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار