مربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: حاج ملک در بازی مقابل ذوب آهن بسیار شجاعانه سوت زد و قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدسعید اخباری مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن، اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در این بازی جانانه جنگیدند. ما از تیم ذوب‌آهن شناخت داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم. در ادامه تشکیل لایه‌های دفاعی در تیم حریف باعث سخت شدن کار بازیکنان ما شد.

او افزود: خوشبختانه به گل اول بازی رسیدیم، اما روی یک غفلت گل تساوی را دریافت کردیم. نفرات جوانی در تیم ما حضور دارند. ۸۰ درصد ترکیب تیم از جوانان جویای نام تشکیل شده است. آن‌ها امروز جانانه جنگیدند. به هر حال روز به روز بهتر خواهیم شد.

مربی تیم ماشین‌سازی درباره عملکرد داور این بازی گفت: حاج‌ملک بسیار شجاعانه سوت زد. باید به تیم داوری بابت قضاوت این مسابقه تبریک گفت.

اخباری در ادامه بیان کرد: در فوتبال وقتی یک تیم گل می‌خورد، همه مقصرند و وقتی گل می‌زند همه مشارکت دارند. به نظرم خط دفاعی ما ضعفی نداشت. این بازی یک طرفه بود و ذوب‌آهن فرصتی برای گلزنی نداشت. گلی که خوردیم، روی یک غفلت همگانی بود. بیشتر وقت می‌گذاریم و کار می‌کنیم تا این اشتباهات از بین برود. با این بضاعت، تیم خوبی جمع شده و در آینده بهتر خواهد شد.

او اضافه کرد: امیدوارم بیماری کرونا زود تمام شود، زیرا دوست داشتیم مردم را در ورزشگاه ببینیم. این جوانان نیاز به حمایت دارند. اگر بگوییم بودجه چگونه جمع شده، شاید برای شما باور نکردنی باشد. بازی امروز یکطرفه بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار