تیم‌های "هوادار تهران" و "فولاد خراسان" امروز در آخرین روز رقابت‌های بخش نخست دور مقدماتی بازی‌های دور رفت لیگ دسته یک والیبال در مشهد حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تیم‌های مس رفسنجان و هوادار تهران صبح امروز در آخرین دیدار خود برای کسب سرگروهی در گروه الف در سالن شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند که پس از یک بازی نفس گیر تیم هوادار تهران با نتیجه سه بر دو حریف رفسنجانی خود را شکست داد.

در بازی دوم امروز تیم فولاد خراسان به عنوان تیم باسابقه نیشابوری در سالن مهران مشهد مقابل تیم مقاومت بسیج تهران قرار گرفت و موفق شد با اقتدار و با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ حریف تهرانی را مغلوب کند.

تیم فولاد خراسان با ارائه بازی‌های حساب شده به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ دسته یک توانست با کسب این پیروزی به عنوان یکی از چهار تیم راه یافته به مرحله بعدی مسابقات نام خود را ثبت کند.

مسابقات دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور در دو مرحله انجام می‌شود که تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتاد سازه مشهد و هوادار تهران در گروه الف و تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز در گروه ب به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های گروه الف شرکت‌کننده در لیگ دسته یک روز‌های ۲۴، ۲۵، ۲۷، ۲۸ و ۳۰ آبان ماه در سالن‌های مهران و شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و عصر امروز با دیدار اشتادسازه و سروقامتان همدان پرونده بخش نخست دور مقدماتی رقابت‌ها در مشهد بسته می‌شود.

با پایان این مرحله از دور مقدماتی بازی‌های رفت قرار بود تیم‌ها پس از استراحت دو هفته‌ای، مرحله دوم دور رفت این مسابقات را در شهر دیگری آغاز کنند، اما با توجه به تعطیلی همه رقابت‌های لیگ‌های والیبال به خاطر محدودیت‌های کرونایی ادامه بازی‌های متمرکز دور رفت لیگ دسته یک مردان به زمان دیگری موکول شد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.