۷۰ طرح عمرانی و خدماتی با صرف ۲۳۰ میلیارد ریال در دهستان احمدفداله دزفول با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور در مناطق محروم و سخت‌گذر دزفول گفت: ۷۰ طرح عمرانی و خدماتی شامل؛ احداث مراکز درمانی، مسکن محرومان، ساخت ۷ مدرسه، طرح آبرسانی به ۳۲ روستا و پل‌سازی، مسجد و خانه عالم در منطقه محروم و کوهستانی احمد فداله این شهرستان افتتاح شد.

او در این سفر با اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر برای اتمام طرح جاده اصلی این منطقه، ساخت درمانگاه، مدرسه شبانه‌روزی، مسکن ارزان قیمت و خرید دستگاه سنگ‌شکن سیار ویژه مناطق کوهستانی برای این منطقه کم‌برخوردار موافقت کرد و دستور داد تا در سریع‌ترین زمان ممکن این طرح‌ها اجرایی و در دسترس مردم قرار گیرد.

در این آئین غلامرضا استاندار خوزستان، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرعامل بنیاد برکت، فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) استان، و جمعی از مسئولان محلی و گروه‌های جهادی حضور داشتند.

دهستان احمد فداله از توابع بخش شهیون دزفول واقع در دل رشته کوه زاگرس، ظرفیت‌های طبیعی و بکر فراوانی دارد که دسترسی به آن‌ها به دلیل نبود جاده دشوار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.