مهلت رأی‌دهی در انتخابات دوره ششم هیأت مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، تا ساعت ۱۷ روز شنبه یکم آذرماه تمدید شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین اعلام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، مهلت شرکت در راه دهی انتخابات دوره ششم هیأت مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تا روز شنبه یکم آذر ماه ساعت ۱۷ عصر تمدید شده است و افراد می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


در اطلاعیه این سازمان آمده است:

" خدمت کلیه اعضاء محترم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران
با توجه به اختلالات به وجود آمده در فرآیند انتخابات هیات مدیره و بازرس، و استقبال دور از انتظار آحاد صنف بدینوسیله به اطلاع می‌رساند به جهت جلب مشارکت حداکثری اعضاء مهلت اخذ رای در این انتخابات تا ساعت ۱۷ روز شنبه ۹۹/۰۹/۰۱ به صورت پیوسته تمدید می‌شود. لازم به ذکر است این نحوه انتخابات برای اولین بار است که در کشور انجام می‌شود و این سازمان در هفته‌های گذشته تلاش‌های بسیاری را برای انجام انتخابات الکترونیک صورت داده است و هیات رئیسه مجمع، هیات اجرائی و هیات نظارت مجدانه در تلاش هستند تا با بررسی و رفع مشکلات مربوطه انتخابات را با موفقیت به پایان رسانده و گزارش شفاف و کاملی از مسائل به وجود آمده را به اعضاء محترم اعلام نمایند.

هیات رئیسه مجمع: محمدباقر اثنی عشری، شهرام زندیه وکیلی، صائبه سلوکی، فریبا مهدیون
هیات نظارت بر انتخابات: ناصرعلی سعادت، محمد یوسفیان، مهرداد ذوالفقاریان، فریدالدین مشایخی، محمدرضا حدادی، مازیار گنجه ای، علی توسلی
ستاد اجرایی انتخابات: سیدعلی آذرکار، منصور گنجی، حسین تبریزی "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.