مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری مراسم افتتاحیه‌های شهرداری با مجوز ستاد مدیریت بحران استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به افتتاح ۱۵ پروژه بزرگ شهری با اعتباری بالغ‌بر ده هزار میلیارد ریال در قم اظهار کرد: این پروژه‌های شاخص با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و به‌صورت ارتباط زنده تصویری افتتاح خواهد شد.

او با بیان این که این مراسم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد مدیریت بحران استان برگزار می‌شود، افزود: تنها ۱۵ نفر از مدیران  و مسئولان استانی و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این افتتاحیه‌ها که هم زمان در محل باغ پرندگان، بوستان شهید زین‌الدین و تقاطع میدان نماز برگزار خواهد شد، حضور می یابند  و از طریق ارتباط تصویری این مراسم اجرا می‌گردد.

کلانترزاده ادامه داد: یکی از پروژه‌های افتتاح‌شده باغ پرندگان قم با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان است که بر اساس مصوبات مجموعه مدیریت استان بعد از مساعد شدن شرایط و عبور از وضعیت بحرانی کرونا در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار