سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیمم در دیدار خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان، به دنبال حداکثر امتیاز بوده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی،سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا اظهار کرد: فکر می‌کنم در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و تیم حریف بهتر از ما بازی کرد و توانست به گل هم برسد. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و توانستیم خیلی زود هم به گل برسیم. در مجموع فکر می‌کنم می‌توانستیم در نیمه دوم برنده بازی شویم. موقعیت‌هایی روی دروازه حریف به وجود آوردیم، اما در ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم. البته باید از تیم نفت مسجدسلیمان هم بگویم. با توجه به این که مجتبی حسینی کارش را در این تیم دیر شروع کرده است و در ترکیبش هم بازیکنان جوان و خوبی دارد، واقعاً تیم خوبی را آماده کرده است که هفته قبل هم توانست تیم پرمهره تراکتور را در تبریز متوقف کند.

وی افزود: انتظارمان این بود که امروز بهتر بازی کنیم. در واقع انتظارمان از تیممان بالاتر است. امسال اهداف بزرگتری داریم و امروز هم برای پیروزی به میدان رفته بودیم، اما به هر حال تساوی در بازی خارج از خانه برای‌ ما بد نبود. امیدوارم در هفته‌های بعدی نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی سایپا درباره عملکرد داور بازی گفت: داوری مشکل نداشت. طبیعی است که اعتراضی از ما یا حریف صورت بگیرد، اما داوری خوب و مقتدر بود.

صادقی درباره ادامه رقابت‌های لیگ در شرایط کرونا عنوان کرد: فکر می‌کنم اگر بخواهند لیگ را تعطیل کنند، ضربه می‌خوریم. این که دو هفته تعطیل شویم، در واقع دو هفته بعد از آن هم فرصت می‌خواهیم که تمرین کنیم. به نظرم همه بازیکنان و تیم‌ها باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و بتوانیم لیگ را ادامه بدهیم. البته از وقتی که این ویروس آمد، به نظرم در فوتبال خیلی خوب دستورالعمل ‌ها رعایت شد و فقط یکی ۲ تیم با تعداد زیادی افراد مبتلا به کرونا درگیر شدند. در مجموع فوتبال در این موضع عملکرد خوبی داشت و می‌تواند الگوی خوبی برای سایر رشته‌ها باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار