مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف برنج قاچاق از کامیونت در دشتیاری

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از کشف ۳ تن برنج قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیونت خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا صیاد اربابی" فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری گفت: ماموران کلانتری در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ اربابی در ادامه افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو مقدار ۳ تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری با بیان ارزش ۷۵۰ میلیون ریالی کالای کشف شده، بیان داشت: در این رابطه یک نفر متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق صندوق‌های صدقات در حین سرقت دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ"احمدثمره حسینی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در حال سرقت از صندوق صدقات در یکی از خیابان‌های شهرستان زابل خیابان بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل وقوع جرم اعزام شدند.

او  افزود: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام، که مشخص شد سارق با شیوه و شگرد خاص از صندوق صدقات سرقت و سریعا در حال فرار می‌باشد.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله بلافاصله با اقدام ضربتی پلیس دستگیرشد و برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال داده شد که در بازرسی از وی مقادیری وجه نقد به همراه آلات ارتکاب جرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطرنشان کرد: متهم با اعتراف به ۳ فقره سرقت صندوق‌های صدقات با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ ثمره حسینی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرم، در خصوص پیشگیری از وقوع چنین سرقت‌هایی گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توسط ماموران بخش بزمان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " حسن کیخاگفت: ماموران انتظامی بخش بزمان شهرستان ایرانشهر حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "ایرانشهر- بزمان" به ۳ دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آنان را متوقف کردند.

او  ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

سرهنگ کیخا با بیان اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، تصریح کرد: در این رابطه ۳ متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در"خاش"

فرمانده انتظامی شهرستان "خاش" از دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی بیان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه در محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، فرماندهی انتظامی شهرستان خاش با بهره گیری از توان و امکانات به اجرای طرح‌های مربوطه پرداخت.

او افزود: در اجرای این طرح‌ها ۴ سارق معابر عمومی، یک سارق خودرو، یک سارق سیم و کابل برق و ۴ مجرم تحت تعقیب دستگیر و ۶ فقره انواع سرقت معابر عمومی و ۵ فقره سیم برق کشف شد.

سرهنگ کوچکزایی بیان کرد: در این ماموریت ۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ شد.

دستگیری سارق سیم برق با ۶ فقره سرقت در"نیکشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری یک سارق حرفه‌ای سیم برق با ۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حمید نوری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه سارقی در حال سرقت سیم و کابل برق در یکی از روستا‌های توابع شهرستان نیکشهر می‌باشد، بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او بیان داشت: ماموران پس از حضور در محل سارق مورد نظر را در حالیکه قصد سرقت مقادیر زیادی کابل برق بود را مشاهده و در عملیاتی غافلگیرانه او را قبل از فرار دستگیر کردند.

سرهنگ نوری گفت: سارق پس از انتقال به یگان انتظامی و در تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت یک هزار و ۸۸ مترسیم و کابل برق از نقاط مختلف شهرستان با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲۰۰ متر سیم برق مسروقه، افزود: سارق ۳۵ ساله در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان نیکشهر با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدست این سارق همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، را از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف محموله میلیاردی کفش و لباس قاچاق در "ایرانشهر"

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف محموله کفش و لباس خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

 سرهنگ "حسن کیخا " اظهار داشت: ماموران "پاسگاه انتظامی دامن" حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خوردو تویوتا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  افزود: در بازرسی از خودرو متوقف شده تعداد زیادی گرمکن مردانه، لباس زنانه، کاپشن، تیشرت وکفش همگی فاقد مدارک لازم گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کیخا تاکید کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از شهروندان خواست، هر گونه اخبار در خصوص قاچاق کالا و دیگر موضوع‌های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار