پیشرفت فیزیکی اجرای زیرساخت‌ها در طرح نهضت گلخانه‌ای در خراسان جنوبی به ۵۰ درصد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سورگی مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به محدودیت اعتباری برای ساخت هزار هکتار گلخانه، گفت: در بحث اجرای زیر ساخت‌ها در طرح نهضت گلخانه‌ای خراسان جنوبی، به نسبت اعتباری که هزینه شده، حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم.

او افزود: نهضت گلخانه‌ای خراسان جنوبی در بخش وظایف دولتی، نمی‌توان گفت زمان بر شده است، چراکه حجم وسیعی گلخانه در یک بازه دو ساله باید زیرسازی، مطالعه و اجرا می‌شد.

سورگی با بیان اینکه سقف اعتباری تفاهم نامه نهضت گلخانه‌های خراسان جنوبی ۱۹۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود، عنوان کرد: با این وجود، بعد از مطالعه طرح، متوجه محدودیت اعتباری برای ساخت هزار هکتار گلخانه شدیم، اما این افق را در بحث شناسایی و مطالعه عملیاتی کردیم.


بیشتر بخوانید


مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی از پیشرفت ۱۰۰ درصدی شناسایی طرح نهضت گلخانه‌ای خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: پیشرفت کار در مطالعه طرح نهضت گلخانه‌ها ۸۰ درصد بوده و در بحث اجرای زیر ساخت به نسبت اعتباری که هزینه شده، حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم.

او اجرای نهضت گلخانه‌ای خراسان جنوبی در سطح هزار هکتار را کاری مشارکتی عنوان کرد و ادامه داد: بخشی از کار را دولت و بخش اصلی یعنی احداث واحد‌های گلخانه، دام و بارگاه زرشک را بخش خصوصی باید انجام دهد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار