معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایراز اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی به شکل جدی دراین شهرستان خبر داد.

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین فارسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر  طی بازدید از ورودی‌های شهر ملایر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان ملایر در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد، محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیر از مشاغل ضروری اعمال و اجرایی خواهد شد.

اوافزود: سلامت مردم اولویت نخست دولت است و تمامی این سختگیری‌ها با رویکرد حفاظت از سلامت آنان اعمال و اجرایی می‌شود.

معاون فرماندار ملایر اعلام کرد: کلیه مشاغل و واحد‌های صنفی به غیر از مشاغل سطح یک، که تامین کننده مایحتاج اساسی مردم هستند، مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات، بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مطب‌ها و ... تعطیل خواهند بود.

او با بیان اینکه دو نوع محدودیت تردد در سطح شهرستان اعمال خو‌اهد شد، افزود: در سطح نخست محدودیت ها، از ورود تمامی خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی به شهرستان ملایر و ورود تمامی خودرو‌های دارای پلاک شهرستان ملایر به دیگر شهرستان‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد و متخلفان از این قاعده نیز، هر شبانه روز به مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

فارسی منع تردد کلیه وسایط نقلیه شخصی و غیر مجاز در حد فاصل ساعات ۲۱ الی ۴ بامداد را نوع دیگر از اعمال محدودیت‌ها عنوان و افزود، متخلفان از این دستورالعمل نیز در سطح شهر ملایر دویست هزار تومان و در محور‌های مواصلاتی برون شهری، به میزان یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

او با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی بشکل جدی، ادامه داد: مردم ملایر تعامل و همکاری لازم درجهت اعمال محدودیت‌های جدید را با ماموران نیروی انتظامی و بسیج داشته باشند تا هرچه سریعتر از وضعیت بحرانی و قرمز شیوع بیماری کرونا خارج شده و سطح محدودیت‌ها نیز در شهرستان کاهش یابد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.