درهجدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس دو اثر از فارس برتر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هاشم کرونی کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس گفت: دو اثر ادبی تولید شده در این  حوزه، در هجدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس خوش درخشیدند.

او،بیان کرد: ساجده تقی‌زاده، شاعر و پژوهشگر و محمد محمودی نورآبادی نویسنده فارسی با این دو اثر فارس و حوزه هنری فارس را در این رویداد سربلند کردند.

کرونی، تصریح کرد: ساجده تقی‌زاده که پیش از این در جشنواره شعر انقلاب برای اثر پژوهشی ما علیه ما با موضوع بررسی مضمون اعتراض و خود اتهامی در شعر دفاع مقدس، جایزه برگزیده سال را کسب کرده بو که در این رویداد با همین اثر مورد تجلیل قرار گرفت.

کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، ادامه داد: از محمد محمودی نورآبادی نیز که بار‌ها در رویداد‌های مهم ادبی موفق به کسب جوایز ارزنده‌ای شده و عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان فارس را نیز از آن خود کرده بود، با کتاب مهرنجون در این رویداد تجلیل شد.

او، افزود: مهرنجون به روایت زندگی محمودی در روستای مهرنجون ممسنی فارس می‌پردازد و از این طریق دریچه‌ای می‌گشاید تا مخاطب نقش روستا و روستاییان را در دفاع مقدس بشناسد و به همین دلیل اثری متفاوت در این عرصه است.

کرونی، اضافه کرد: ما علیه ما نیز پژوهشی ارزنده است که به سبب تحصیلات آکادمیک پژوهشگر در عرصه ادبیات هم از غنای محتوایی برخوردار بوده که قواعد علمی یک پژوهش ادبی معیار در نگارش آن رعایت شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار