مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آغاز آسفالت ۱۸/۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب طرح ابرار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در جهت لبیک به بیانات مقام معظم رهبری برای کار جهادی و محرومیت زدایی از روستا‌ها طرح ملی ابرار (اقدام برای آسفالت راه‌های روستایی الویت دار) با جدیت در استان دنبال می‌شود بطوریکه خوشبختانه استان در اجرای این طرح جزو استان‌های پیشرو در کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: در همین راستا کار آسفالت راه روستایی خویمن شهرستان خوی به طول ۲/۵ کیلومتر با اعتبار پانزده میلیارد ریال، راه روستایی پیریادگار شهرستان چایپاره به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و همچنین راه‌های روستایی کهریز - حسبشه - شناتال به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال آغاز شده است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به پیگیری مشکل تامین قیر پروژه‌های راهداری و طرح ابرار ابراز امیدواری کرد با تامین به موقع قیر تا آغاز فصل بارش و سرما بتوان مقدار بیشتری از روستا‌های استان را طبق برنامه ریزی‌های انجام شده آسفالت کرد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.