قابلیت Fleets پس از عرضه با مشکلات جدی مواجه شد

شرکت توئيتر پس از عرضه جهانی قابلیت Fleets با بروز مشکلات جدید در این ویژگی و اعتراض کاربران مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قابلیت جدید استوری توئیتر با نام Fleets مدت کوتاهی است که به صورت جهانی عرضه شده و در همین یک روز مشکلات بسیاری را به خود دیده است. این قابلیت جدید که مانند استوری اینستاگرام در بالای برنامه توئیتر به نمایش در می‌آید و به مدت ۲۴ ساعت فعال است به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر، متن‌ها و یا ویدئوها را بارگذاری کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

از آن جایی که این ویژگی محبوبیت بسیاری بین کاربران سراسر دنیا دارد، اعضای شبکه اجتماعی توئیتر نیز با هجوم به این قابلیت باعث ایجاد مشکلات جدیدی در آن شدند. بر اساس گزارش کاربران توئیتر، قابلیت Fleets به تازگی با کندی در سرعت و گیر کردن همراه بوده و استفاده از آن بسیار دشوار شده است.

قابلیت Fleets


بیشتر بخوانید


واکنش توئیتر به مشکلات پیش آمده برای Fleets

شرکت توئیتر در پاسخ به این گزارش‌ها گفته از ایرادهای موجود در قابلیت جدید خود آگاهی دارد و در حال رفع آن است. همان طور که مطرح شد کاربران از گیر کردن برنامه به هنگام استفاده از قابلیت Fleets خبر داده‌ و اظهار داشته‌اند این اتفاق پس از انجام به‌روزرسانی‌ها صورت گرفته است.

با وجود تمام مشکلات پیش آمده، هجوم کاربران به قابلیت Fleets نشان می‌دهد شرکت توئیتر از آغاز انتشار ویژگی جدید با موفقیت تضمین شده آن مواجه شده است. این در حالی است که اگر کاربران تمایلی به استفاده از قابلیت مورد نظر نداشتند نرم افزار توئیتر هیچگاه با مشکلات این چنینی روبه‌رو نمی‌شد. در حال حاضر قابلیت Fleets نه تنها در زمان استفاده مورد توجه قرار گرفته بلکه در این شبکه اجتماعی بسیاری از کاربران درباره آن حرف زده‌اند و اکنون هشتگ Fleets داغ‌ترین موضوع توئیتر به حساب می‌آید.

کاربران این شبکه اجتماعی درباره مشکلات این قابلیت گفته اند توئیتر می‌توانست قابلیت ویرایش پست‌ها را نیز در اختیار کاربرانش قرار دهد. گفتنی است؛ شرکت توئیتر در پستی رسمی اعلام کرده سعی دارد روند عرضه قابلیت را با سرعت کمتری پیش ببرد تا بتواند روی رفع ایرادها تمرکز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار