معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از تکمیل نصب تابلو‌های هدایت مسیر شهر قم با اعتبار دو میلیارد تومان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم، عباس ذاکریان، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اهمیت هدایت درست خودرو‌ها در سطح شهر، اظهار کرد: یکی از عواملی تأثیرگذار در مدیریت ترافیک سطح شهر جلوگیری از تجمع خودرو‌ها و هدایت درست خودرو‌ها در تمام معابر شهری است.

او با توجه به حضور زائران در شهر قم، افزود: باید هدایت خودرو‌ها از همه ورودی‌های شهر قم تا دو مکان مقدس و کلیدی شهر قم یعنی مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سهولت و در کوتاه‌ترین زمان و مسیر انجام شود.

ذاکریان از نصب تابلو‌های هدایت مسیر در معابر اصلی شهر خبر داد و تصریح کرد: نصب تابلو‌ها بر اساس آلبوم ابلاغ‌شده به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و با قراردادی به مبلغ دو میلیارد تومان در سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت.

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در سال ۹۷ در دو مرحله نخست تابلو‌ها نصب شد، اما با نوسانات ارزی در سال ۹۸ ادامه نصب تابلو‌های بالای مسیر دچار مشکل شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تکمیل دو مرحله باقی ماند نصب تابلو‌های هدایت مسیر را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار معاونت عنوان کرد و گفت: تجدید مفاد قرارداد شرکت تولیدکننده تابلو‌ها یکی از راهکار‌های اتمام پروژه بود که طی جلساتی با شرکت طرف قرارداد موردبررسی قرار گرفت.

ذاکریان مبلغ قرارداد اولیه را عددی بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: با توجه به گران شدن مواد اولیه شهرداری ۶۵ درصد مبلغ قرارداد را افزایش داد و مجوز‌های مربوط به این اقدام اخذ شده است.

او ادامه داد: بر اساس تجدید قرارداد به‌احتمال‌زیاد تا پایان سال ۹۹ آلبوم تکمیل‌ و دو مرحله پایانی نصب تابلو‌ها انجام و دسترسی به همه مکان‌ها در کمترین زمان با کمترین ترافیک انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار