وزیر بهداشت آلمان با اشاره به وضعیت کادر درمانی این کشور در مبارزه با ویروس کرونا گفت: این نیرو‌ها بیش از حد خسته شده اند و به مرز نهایی خود رسیده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، یِنس اِشپان، وزیر بهداشت آلمان طی اظهاراتی در نشست خبری خود در برلین، با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور و اقداماتی که برای مهار این ویروس صورت گرفته است، گفت:در پی همه گیری ویروس کرونا، بسیاری از مردم به این ویروس مبتلا شده اند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم و شهروندان در مورد وضعیت زندگی و سلامت خود نگران هستند و از محدودیت‌های کرونایی که در کشور برقرار است، رنج می‌برند.

اِشپان با بیان اینکه پرستاران و نیرو‌های مددکار، بیش از دیگران و مردم عادی از شیوع این ویروس متاثر شده اند، اظهار کرد: آن‌ها درباره این بحران همه گیر نگران هستند و هر روز جان خود را برای درمان و نجات بیماران به خطر می‌اندازند وخسته نمی‌شوند.

وزیر بهداشت آلمان با بیان اینکه این پرستاران و مددکاران بیش از حد ظرفیتشان در حال تحمل فشار هستند و به مردم خدمت می‌کنند، گفت: همگان می‌دانند که مراقبت و حمایت در برابر این ویروس همه گیر بسیار سخت و دشوار است و باید حمایت خود را در رابطه با این موضوع افزایش دهیم.

وی با اشاره به گزارشات دریافتی از کادر پزشکی و پرستاری آلمان، گفت: این نیرو‌ها بیش از حد خسته شده اند و به مرز نهایی خود رسیده اند که از این رو دیگر نمی‌توان به آن‌ها فشار آورد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کرونا در جهان ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار