مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این تعطیلی تا حد بسیار زیادی به ما برای پیشرفت و هماهنگی کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر الومینیوم اراک گفت: با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته افتاد و سپاهان که توی کورس قهرمانی بود وارد یک بحران بزرگ شد به خاطر این مسائل سهمیه آسیا را هم از دست داد؛ از نظر آمادگی بدنی و مسائل تاکتیکی و روانی بازیکنان را آنالیز و آن‌ها را حل کردیم و به شرایطی رسیدیم که این امیدواری را می‌توانیم بدهیم که فردا یک بازی موفق را خواهیم داشت

بازیکنان شرایط بسیار خوبی را دارا هستند.


مرزبان درخصوص حضور نویدکیا روی نیمکت سپاهان گفت: محرم زمانیکه در زمین مسابقه بازی می‌کرد مسائل داخل زمین و تاکتیکی را به خوبی حل می‌کرد و به عنوان یک نیروی بزرگ بسیار می‌تواند به تیم کمک کند؛ سعی می‌کنیم هر کدام در حوزه وظیفه خودمان مسائل را پیش ببریم. خیلی خوشحالم که محرم نویدکیا در این زمینه خیلی خوب و فوق العاده عمل میکند و مدیریت فوق العاده خوبی دارد؛ مسائل دنیای فوتبال را خیلی خوب میفهمد.

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به هواداران و حضور موثر آن‌ها در کنار سپاهان اذعان کرد: طبیعتاً عشق هواداران خاص است. اصفهان را با سپاهان و سپاهان را به هوادارانش می‌شناسند. وقتی که گرمای هواداران نزدیک ما نیست طبیعتا خیلی دشوار است؛ ولی امیدوارم هواداران ما علیرغم مسائل کرونایی تیم را حمایت کنند. هواداران سپاهان بدانند ما بدون اینکه این محبت را از طرف آنها داشته باشیم نمی‌توانیم هیچ قدمی به سمت جلو برداریم‌، قطعا یک بخش بزرگی از قهرمانی هایی که سپاهان داشته است باید پای هواداران بنویسیم که این تیم را به سمت موفقیت حرکت دادند.

مرزبان در ادامه باتوجه به وضعیت بازیکنان جدید و جوان سپاهان گفت: جلال الدین علی محمدی شانس زیادی دارد که از ابتدا بازی کند. روح الله باقری به زمان نیاز دارد تا بازیکنان اطرافش را بهتر بشناسد. جوانانی که در حال حاضر از آکادمی اضافه شدند نیز کیفیت خیلی خوبی دارند.

وی ادامه داد: در این زمینه حضور و عملکرد محرم نویدکیا و محمود کریمی خیلی خوب بوده است‌. بازیکنان آینده خیلی خوبی دارند و کسانی که به تیم اصلی اضافه شدند بازیکنانی هستند که در سال‌های آینده می‌توانند در سطح اول فوتبال بازی می‌کنند

مرزبان در پایان، تعطیلی لیگ را به سود سپاهان دانست و خاطرنشان کرد: این تعطیلی تا حد بسیار زیادی به ما برای پیشرفت و هماهنگی کمک کرد تا همه شرایط و جوانب را بررسی کنیم و خیل وسیعی از مسائل برای همیشه از تیم خارج شد.
ما مدعی قهرمانی هستیم؛ بازیکنان نیز می‌خواهند با قهرمانی اتفاقات فصول گذشته را جبران کنند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.