مدیر امور شعب بانک رفاه سیستان‌وبلوچستان گفت: ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به منظور حمایت از تولید و اشتغال به متقاضیان از سوی این بانک تاکنون در استان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین برزگران مدیر امور شعب بانک رفاه سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: با توجه به بودجه پیش بینی شده ۴۰ میلیارد ریالی این بانک برای متقاضیان ضرر دیده از کرونا از باقی مانده افرادی که تاکنون نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نکرده اند تقاضا می‌شود به شعب این بانک مراجعه کنند چرا که شرایط وام تا سقف ۱۶ میلیون تومان بدون ضامن و بقیه موارد نیز پرداخت مناسب پیش بینی شده است.

او  با بیان اینکه بانک رفاه با دارا بودن ۲۷ شعبه فعال در سیستان و بلوچستان دارای ۴۰ هزار مشتری است، گفت: به منظور ارائه خدمات به مردم استان از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که بیشترین آن با ۱۷۷ میلیارد ریال به بخش صنعت، ۱۰۹ میلیارد ریال بخش کشاورزی، ۱۹۴ میلیارد ریال بخش بازرگانی و۳۵۷ میلیارد ریال بخش مسکن اختصاص دارد.

مدیر شعب بانک رفاه سیستان‌وبلوچستان گفت: همچنین امسال در قالب سه هزار و ۱۱۱ فقره پرونده یکهزار و ۷۴ میلیارد ریال وام ازدواج و ۲۳ میلیارد ریال نیز در قالب ۲۰۶ پرونده تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد.

برزگران افزود: امسال یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهزیستی و ۲۷ میلیارد ریال نیز برای اشتغالزایی اداره کار از سوی این بانک درنظر گرفته شده است.

بیان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به سیل زدگان سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان تاکنون ۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک رفاه در استان پرداخت شده است.

او ۹۹ دستگاه خودپرداز و ۲ هزار و ۷۳۱ دستگاه کارت خوان را از جمله ظرفیت‌های بانک رفاه به منظور ارائه خدمات مطلوب بانکی به مردم سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: مشتری محوری، فرهنگ مبتنی بر نوآوری، اخلاق مداری و رفتار مسوولانه از سیاست‌های مهم این بانک است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار