سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی درگذشت پدر شهید مهدی زندی نیا، ملقب به سردار فاتح را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان با صدور پیامی مشترک، درگذشت یوسف زندی نیا، پدر سردار شهید حاج مهدی زندی نیا را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت پدر گرانقدر شهید عارف سردار حاج مهدی زندی نیا از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس شهرستان سیرجان، موجب تاثر و تالم شد.

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند و حاج یوسف، فرزندی تربیت کرد که عرفان و اخلاص او زبانزد خاص و عام شد و الگویی برای تمام نسل‌ها است. 

این مصیبت را به بیت معظم سردار شهید زندی نیا و مردم شهید پرور سیرجان تسلیت عرض می کنیم و از درگاه حضرت کبریایی برای آن سفر کرده، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش را مسئلت داریم.

شهید مهدی زندی نیا در سال ۱۳۳۷ در کرمان به دنیا آمد. او فرماندهی تیپ ادوات لشکر ثارالله را برعهده داشت و با نبوغی که داشت ۲۴ اختراع و ۱۲ نوآوری و ابتکار در زمینه تجهیزات نظامی انجام داده بود. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به او لقب "سردار فاتح" را داده بود. او در ۱۹ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ آسمانی شد.

سردار فاتح

انتهای پیام/  م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار