معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : وضعیت ادامه برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی و کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی را اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان و شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، وضعیت ادامه برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی و کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بجز دستیاران پزشکی) از هفته آینده ابلاغ شد.

او گفت : کارورزی‌ها در تمامی دانشکده‌ها (بجز دانشکده‌های تغذیه و صنایع غذایی، بهداشت و داروسازی) در هیچ شرایطی تعطیل نمیگردد. در صورتی که استان در وضعیت قرمز باشد به شکل کشیک و در شرایط غیر قرمز، برنامه‌ها به شکل روتین و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ارجحیت آموزش مجازی برگزار می شود.

خزایی افزود :کارآموزی‌ها در تمامی دانشکده‌های تابعه دانشگاه (بجز دانشکده‌های تغذیه و صنایع غذایی، بهداشت و داروسازی) به شکل داوطلبانه با اخذ رضایت آگاهانه و با اولویت آموزش مجازی ادامه پیدا خواهد کرد.

او افزود : در شرایط قرمز، به صورت حضور تعدیل یافته متناسب با تعداد کارورزان و برنامه ریزی در این خصوص توسط دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی انجام خواهد شد.

خزایی ادامه داد : در شرایط غیر قرمز برنامه‌ها به صورت روتین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارجحیت آموزش مجازی ادامه پیدا کند.

او افزود : ضمنا مقرر شد چنانچه کارآموزان به هر دلیل نخواهند دوره خود را ادامه دهند، دانشگاه تمام تسهیلات را در خصوص بحث نظام وظیفه، پرداخت نکردن شهریه از طریق هیات امنا و ... فراهم آورد.

خزایی گفت : دانشگاه تمام تلاش خود را جهت تهیه وسایل حفاظت فردی جهت پیشگیری از ابتلای دانشجویان به شکل قابل قبولی در اختیار دانشکده‌ها قرار دهد.

او گفت : به غیر از دانشکده پزشکی سایر دانشکده‌ها اختیار خواهند داشت تا در صورت صلاحدید حداکثر با یک هفته تاخیر مصوبات فوق را اجرایی نمایند.

خزایی افزود : آموزش تمامی دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی بجز دستیاران و رشته PhD فارماکوگنوزی با عنایت به نامه‌های شماره ۵۰۸۲۵ و ۵۶۰۶۶ معاون محترم آموزشی دانشگاه تا یک ماه آینده به صورت مجازی انجام خواهد شد.

او افزود : دانشکده‌های داروسازی، تغذیه و بهداشت در صورت صلاحدید و تایید شورا‌های آموزشی خود می‌توانند برخی از دوره‌های کارآموزی و کارورزی خود را به شکل مجازی برگزار نمایند.

خزایی گفت : بدیهی است در غیر این صورت دوره‌ها به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت تعداد دانشجو قابل برگزاری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.