گروه‌های فلسطینی سفر وزیر خارجه بحرین به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه خبری المیادین، در پی سفر وریر خارجه بحرین به سرزمین‌های اشغالی، گروه‌های مقاومت فلسطین این اقدام را محکوم کردند.

«ابو مجاهد» سخنگوی کمیته مقاومت مردمی فلسطین در گفتگو با شبکه خبری المیادین تصریح کرد: اقدامی که حکام بحرین به آن دست زدند، جنایت در حق فلسطینی‌ها و مسأله فلسطین به حساب می‌آید.

او در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی رو به زوال است و سفر پمپئو به شهرک‌های یهودی نشین، جنایت در حق فلسطینی‌ها و سوری‌ها به حساب می‌آید.

او در ادامه افزود: سفر پمپئو به شهرک‌های یهودی نشین بیانگر آن است که آمریکا خواهان تقویت امنیت اسرائیل است.
ابومجاهد گفت: بازگشت هماهنگی‌های امنیتی به منزله خنجری مسموم است که به پشت ملت فلسطین فرو شده است.

سخنگوی کمیته مقاومت مردمی فلسطین همچنین اعلام کرد: ملت فلسطین مخالف بازگشت هماهنگی امنیتی (با اسرائیل) است و تشکیلات خودگردان باید در تصمیم خود بازنگری کند.

گفتنی است اولین هیئت رسمی دولتی بحرین امروز چهارشنبه با یک پرواز تجاری راهی تل‌آویو شد. به دنبال سازش بحرین با رژیم صهیونیستی صبح امروز پرواز GF ۹۷۲ گلف ایر از فرودگاه منامه راهی اراضی اشغالی شد.

همچنین پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه مشترک، تصمیم تشکیلات خودگردان را برای از سرگیری روابط با اشغالگران محکوم و آن را انحراف از مسیر ملی و کودتا علیه نتایج نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی توصیف کردند.

در این بیانیه آمده: این اقدام به مثابه خنجری به امید فلسطینی‌ها برای تحقق وحدت واقعی است و امیدواری به جو بایدن، بی نتیجه خواهند ماند. منافع ملی مستلزم همکاری مشترک و فراگیر و نه وابستگی به روند مذاکره و صلح ادعایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار