مسئولان بهداشتی ایتالیا هشدار دادند که با توجه به افزایش شدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اوضاع بیمارستان‌های این کشور به زودی از مرز بحران عبور می‌کند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی «فانپیج»، «بروسافرو»، رئیس موسسه عالی بهداشت ایتالیا با اشاره به افزایش روزافزون تعداد شهروندان آلوده به ویروس کرونا در این کشور از بحرانی شدن شرایط بیمارستان‌ها خبر داد. 

او گفت: به طور تقریبی، همه مناطق کشور در معرض خطر بالا یا متوسط آلودگی به کرونا قرار دارند. ما امروز در مرحله‌ای هستیم که اقدامات اجتماعی در کاهش سرعت تماس بین مردم و در نتیجه کاهش همه گیری ویروس ضروری است.

این مقام ایتالیایی با تاکید بر توصیه‌های اصلی استفاده از ماسک، رعایت کردن فاصله گذاری‌های اجتماعی و شستن دست‌ها اعلام کرد: در برخی مناطق کشور از نظر آستانه ظرفیت بیمارستان‌ها از شرایط بحرانی نیز فراتر رفته ایم و طی یک ماه، احتمال اشباع بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها نیز وجود دارد؛ بنابراین شرایط هشدار دهنده است و نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم؛ چرا که از امروز، ۵ منطقه دیگر از کشور یعنی مناطق آبروتسو، اومبریا، توسکان، لیگوریا و باسیلیکاتا به منطقه نارنجی تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار