پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هشتم آبان‌ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 


سوژه کرونایی اینبار بانک آینده

سلام من کارمند بانک آینده هستم. متاسفانه شعبات ما در این ایام کرونایی خیلی شلوغ شده بابت سودهای 20 درصدی که بیش تر از نرخ بانک مرکزی هست و طرح هایی که مدیران ما بدون توجه به وضعیت خاص این روز ها گذاشتند تمامی همکاران من در شعبه واز جمله خود من کرونا گرفتیم. متاسفانه به علت شلوغی بیش از اندازه دورکاری پذیرفته نمی شود. تا الان چند نفر از مشتریان ما به خاطر کرونا فوت شدند. خواهشا برای تهیه گزارش سری به شعبات بانک آینده بزنید ببینید بانک خطرناک تر است یا بازار که متاسفانه نباید تعطیل شوندبرای تهیه گزارش می توانید به شعبه کارگر تقاطع جمهوری کد 285 مراجعه نمایید.


عدم رعایت تصمیمات ستاد ملی کرونا در گروه صنعتی ایرانخودرو

با سلام واحترام.

پرسنل زحمت کش ایران خودرو در سه شیفت کاری با سرویس هایی رفت و آمد می کنند که اتوبوس ها بدون پنجره و تعداد ۲۰ تا ۳۰ نفر سر نشین سوار می کنند. با توجه به تعطیلی دو هفته ای پیش رو تهران ایران خودرو برای جان پرسنل ارزشی قائل نبوده و طی نامه ای چند پهلو کار اجباری ثبت کرده.

تمنا می کنیم صدای ما را به گوش مسئولین  برسانید.


گرانی اجناس

با سلام  و تشکر از زحمات شما  شما در گزارشاتون از  گوشت و مرغ و.. تهیه می کنید ولی از مواد شوینده وشامپو و دیگر چیزها که تولید کننده ها گران فروشی می کنند گزارش تهیه کنید من خودم شاهد بودم که در یک فروشگاه کوروش نرم کننده مو جمع آوری کردند چون قیمت جدید گرانتر شده است.


عدم رعایت شیوه نامه های ستاد ملی کرونا در شرکت ایران خودرو

با سلام شرکت ایران خودرو طی نامه ای پرسنل کارگر خودرا به صورت سه شیفت و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سر ویس های رفت و آمد درتعطیلی دو هفته ای  پیش رو مجبور به حضور در محل کار کرده.و جان کارگر وخانواده آنها برای شرکت اصلا مهم نیست .لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.


وام ودیعه مستاجران

سلام و خسته نباشید

چند ماهه پیش که دولت شروع به پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران کرد اعلام کردند که به مددجویان بهزیستی وام ۲۰ میلیون تومانی ۴ درصد و به صورت ۵ ساله پرداخت می شود و در رسانه های عمومی و همه جا اعلام کردند که به مدد جویان وام پرداخت کردیم وبعد  با ما تماس گرفته شد که از بنگاه کد رهگیری بگیریم و با پرداخت هزینه ما گرفتیم و تمام مدارک را اماده کردیم ولی بعد از دو ماه که اینقدر تماس گرفتم و پیگیری کردم که چه زمانی وام را به ما پرداخت می کنید  تازه با ما تماس گرفتند که ۲۷۰۰ میلیون  تومان وام پرداخت می کنند و با ۲ ضامن و یک سفته

اخر ۲۰ میلیون تومان وام کجا و دو  میلیون و ۷۰۰ تومان کجا

اگر قراره پرداخت نکنند چرا همه جا اعلام می کنند که ما وام دادیم  و به ما وعده می دهند 

مدد جویان بهزیستی به این وام ۲۰ میلیونی واقعا نیاز دارند

اخر با دو میلیون و ۷۰۰ کجا را میشود اجاره کرد و چه کاری می توان انجام داد

 خواهشمندم از شما که این موضوع را پیگیری کنید

یکی از مددجویان بهزیستی از ؛ دولت آباد برخوار  اصفهان

و صدای ما را به مسئولان برسانند


تعلل ایران خودرو در تحویل خودروهای آماده تحویل

احتراما به استحضار می رساند سایت ایران خودرو خراسان علی رغم آماده بودن خودروهای مردم و با وجود تاخیر دو ماه و بیشتر در موعد تحویل همچنان به بهانه نبود ماشین حمل خودداری از بارگیری و ارسال به نمایندگی های مقصد خودداری میکند لذا خواهشمند است در این زمینه گزارش و پیگیری خبری صورت گیرد و وضعیت اینجانب و عده کثیری از هموطنان که شرایط مشابه دارند مرتفع گردد


بررسی نتیجه تکمیل ظرفیت ارشد سال 99

با سلام و عرض ادب

چرا وعدہ ھای رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاہ آزاد اسلامی، من باب ارائه تکمیل ظرفیت ارشد 99 محقق نمی شود؟


اعتراض به عدم برگزاری کنکور نظام قدیم برای سال۱۴۰۰

مسئولان عزیز به هرکس میپرستید قسمتان میدم که کنکور نظام قدیم را برای سال ۱۴۰۰ تمدید کنید،اگر مشکل شما هزینه ی برگزاری است،از داوطلبان نظام قدیم پول بیشتری بابت ثبت نام بگیرید،یک بار برای اخرین دفعه به ما فرصت دهید،از داوطلبان نظام قدیم هنگام ثبت نام تعهد بگیرید که دیگر تقاضای تمدید نکنند،ولی برای این سال تمدید کنید،خبرنگاران عزیز باشگاه خبرنگاران،صدای اعتراض ما را به گوش مسئولین برسانید.


گرانی پوشک بچه

توروخدا درباره گرانی پوشک بچه آن هم ایرانی خبر تهیه کنید پوشک بچه شده 132 هزار


طرح فروش خودرو توسط شرکت ایران خودرو

اینجانب ابراهیم زراعتی  با توجه به اینکه هیچ گونه وسیله ای نداریم و 8 مرحله در طرح  فروش ایران خودرو شرکت کرده ام متاسفانه  به دلیل عدم شناسایی خریدار واقعی  هنوز موفق به خرید ماشین نشده ام 


عدم رعایت مسائل بهداشتی در تعویض پلاک زاهدان

سلام .بهتره سری به مرکز تعویض پلاک زاهدان بزنید .جمعیت فوق العاده زیاد و بدون فاصله گذاری اجتماعی حتی برای تشخیص چهره از مردم میخان ماسکو در بیارن .

با این شرایط کرونا مراکز دارن کمک می کنند به پیشرفت بیشتر این بیماری .


گران شدن اینترنت خانگی

با سلام

ما از شرکت شاتل اینترنت دریافت می کنیم تا ماه گذشته برای سرعت 8 مگابیت با حجم 180گیگ و مدت یک ماه مبلغ 62500 تومان پرداخت می کردیم اما در این ماه به یک باره بدون هیچ خبری از سوی وزارت ارتباطات مبلغ این بسته به 75000 تومان افزایش پیدا کرد.تمام این ها را جدای از اینکه پرداخت  مبلغ مالیات و عوارض شهرداری برعهده خریدار نیست و شرکت ارائه دهنده باید این هزینه را پرداخت کند،می گویم.

لطفا پیگیری کنید.

باتشکر


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهامدار عدالت
۲۲:۴۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
با سلام
از خبرگزاری جوان عاجزانه درخواست پیگیری از مسئولین مربوطه برای فروش سهام عدالت رو دارم چراکه چندین ماهه فقط حرف شنیدیم توی این شرایط گرونی و بیماری چرا این مدیران بورس فکر مردم ضعیف جامعه که دلخوش به این سهام هستند نیستن خواهش میکنم از شما خبرنگاران صدای افراد اسیب پذیر جامعه رو به گوش این مسئولان و مدیران برسانند به خدا 6 ماهه بیشتر منتظر این پول سهام هستیم که هیچ فایده ای نداشت به جاش انواع و اقسام دستورالعمل های مخرب و حرف های به دور از واقعیت شنیدیم و دیدیم
آخرین اخبار